torsdag 5 augusti 2010

WOOOHH!!!

Igår hängde jag på Los Strandos med Cornelia, Cilla och Ems. Det var hett.
jag åt mest chips och rökte vattenpipa tills jag trodde att jag skulle kräkas.
Det gjorde jag inte. Min själ kanske kräktes men det är hemskt osäkert.

Idag ska jag påbörja litta packning. Eller rensing kanske man ska säga, inför flytten till Gamleby.
Slänga en massa kläder, men först ska jag nog ta kort på dom och lägga upp på fejjan se om det är någon skön lilare som vill ha mina gamla fula paltor.

Min flytt börjar bli mer och mer påtaglig, och det är läbbigt. SERIÖST! JAG ÄR JU SKETAKONSTIG!!! INGEN KOMMER GILLA MIG!! Antingen är folk rädda för mig, tycker jag är störig, konstig eller rätt frän.
Käft Moa, tänk bra tankar! Du är bra, du är bäst, snygg, stark, du kommer lyckas! HEJA HEJA!!

Äh, jag går nog och bajsar istället..

Inga kommentarer: