torsdag 5 augusti 2010

HELA INLÄGGET ÄR SKRYT OM VAD DUKTIG JAG ÄR

Jag är en såndär typisk chei som hatar att skriva rubriker. Antingen ska dom vara hemskt passande till texten typ: lavendellblad och ståkukar. Eller: En varm Majdag i Juni. JAG ÄR INGEN SÅN CHEI!! HÖRRNI!!!

Ja, iaf. Påtal om mig. Alla ni som följt min blogg sen start(jag vill gärna framstås som att jag bloggat jättelänge och har kalasmånga läsare. Jag är lite som Pandasoppa, typ känd och min idol. Fick prata med henne i teflonen igår men jag var så nervös och påverkad så.. det hela var mest hemskt. Stackars Soppis...), så har jag blivit anställd av Jessica på hennes hotta företag. Häromdagen tog jag mig tid att skissa upp bilderna hur de fem olika tavlorna skall se ut. När jag skissade och skissade så insåg jag hur underbart det är att rita. Snart ska jag måla såfort jag fått färger. Kommer bli gött att ha något att göra när jag kommer ligga till sängs. Ska opereras på måndag förstår ni, OCH JAG ÄR HYSTERISK LIVRÄDD!!! SERRI! Tänk om dom hittar en unge eller nåe i magen?

ja.. en dag ska jag sluta hispa upp mig över saker och önska att jag var normal, för det där kommer ju aldrig hända..men här kommer skisserna!!!! Hemskt oklart om jag kommer få lägga upp de färdiga tavlorna på bloggän. Jessica kanske lackar eller något. vad vet jag?

Here goes(finslipning kvar såklart och förlåt för den dåliga kvallen)












Kunde kanske redigerat bilderna, men det sket jag i.

Inga kommentarer: