lördag 7 augusti 2010

Fittslem och urinblåsor


ÅÅÅH!! Här står jag och ser ut som Niotillfems riktigt jävla efterblivna kusin.


Begav oss till stranden. TITTA VAD FINT SMINKAD IA ÄR!!! Jag som gjort. Jag är bäst. Tror även att jag sprang runt på bongo och skrek att det var jag som sminkat henne och det är därför hon är så fin. *hatar mig själv*


Sa åt Annika att hon skulle vara lite mer PUNX. Gick sådär va?






Fick presenter också.... Och idag upptäckte att allt hade typ gått sönder. Började nästan gråta när jag såg att blomman jag hade fått av Cornelia var helt ihopklämd.. R.I.P.


Dessutom ska jag sluta dricka. Eller iaf sluta få monsterfyllor. Seriöst, kan jag sluta mucka gräl med fula killar(tror han fick en örfil, oklart) Drar tag i en bög och bah: DU ÄR SÅ FIN!!!!!!!!!!! Har blåmärken överallt. Nu sitter jag mest och gråter till folk som föder barn på teve. Joel!! VI MÅSTE SKAFFA BARN!

Fick prata med Pandasoppa igår igen. Denna gång var jag skitfull och pratade osammanhängande. Trodde det skulle gå bättre denna gången men ne.. var nog värre än sist..JAG ÄR DITT STÖRSTA FAN SOPPIS! LOVAR Å SVÄR! FÖR ALLTID!! <3<3<3<3<< xoxoxoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

DRTA DU ÅT HELVETE