tisdag 21 september 2010

Smakprov från en helg i Jönkan


Träffade två asfina människor. Chess och Gabbelino i mitt stackars lilla flickehjärta <3


Senare på kvällen åkte jag hem till Louise för att avnjuta ett par glas vin(skoja, blev full och nej min blogg kommer antagligen aldrig att ha någon mogen ton i sig i huvudtaget mest för att jag inte är det för fem öre) samt tog fula bilder. Ska lära mig den där jävla kameran en vacker jävla dag.


Rebecka. Hon flyttade för ett tag sedan från Jönkan till Götet och har lyckats dra på sig världens bredaste göttebåschka och det är hysteriskt roligt.



Random snygg brud dvs jag. Eller jag ser väl mer eller mindre ut som en 12 åring som hittat mammas sminkväska och geggat runt lite. Älska självhat.


Värdinnan i egen hög person. Omnomnom.



Sedan dansade vi på världens sämsta Bongo. Värt.














Inga kommentarer: