onsdag 29 september 2010

Alltså, är det jag som har fattat hela statistikgrejen fel eftersom det står att jag har haft 360 sidvyer den senaste månaden och nästan tusen sen jag startade bloggen. Betyder detta att det är typ.. nästan tusen pers som läst eller bara mina tre bevakare som typ.. klickar hela jävla tiden? Har dessutom klickat i att den inte läser mina egna sidvyer så det kan inte endast bero på mig? Eller va? ÅH JAG ÄR SÅ VÄRDELÖS.
Eller vänta nu, logiskt sett så borde jag ju helt enkelt fått fler bevakare om det nu är så många som kikar in? Men min blogg kanske är för sämst för att orka bevaka. NÄMENASSÅHALLÅVAFANEREHÄR? Eller så är det mina egna sidvisningariafellersåbaraläsetjagfelseriöstjagkräversvar.

Dessutom har jag ändrat så att alla vanliga dödliga kan kommentera. HEH


Okej, hela inlägget kommer nog mest gå ut på att jag verkar fruktansvärt korkad. det är jag ju iofs. Eller Joel sa en bra sak en gång; Moa, du är inte trög, du bara lite tankspridd!
Tankspridd låter mycket bättre än korkad. Luv u bubben.

2 kommentarer:

sliri sa...

Folk är för dumma för att bevaka....

iaaaaaa sa...

Jagälskarattläsatexterdärfolkskiterimellanslag,såjävlalättläst.jagtyckeromdittlillamonsterMoa. JustdetjagbevakardigtydligenBRAVA