tisdag 7 december 2010

Hej kära bloggen. Jag orkar inte med så mycket längre så det slutar med att jag inte gör något heller. Jag saknar mest mina jönkan-vänner för här är det skit och att bara umgås med Joels vänner gör inte saken bättre. Okej, nu lät det som att jag hatar dom.. men så är inte fallet. Men ni förstår vad jag menar. Istället kör vi en sån där lista som surrar runt på en massa bloggar, i hopp om att bloggen kommer gå igång på FULL FRÄÄÄÄÄS!!!!!!




Dag 01 – Presentera mig själv


Mitt namn är Moa Sörensen Olofsson och fyller alldeles strax 21. Det vackraste jag vet är min pojkvän, tatueringar. mustascher och bilder på gamla 30 och 40-tals filmstjärnor. Mitt psyke är rätt uselt. Jag har ett hatkärlek förhållande till fylla och alkohol men DAMN! vad öl är gott. Jag hatar andra människor, förutsatt att jag inte känner och är ganska otrevlig.

Inga kommentarer: