fredag 15 oktober 2010

JÄVLA RUKBRIKHELVETE

Två dagar i rad har det hänt att någon random jävla brud har sagt att jag sminkar mig fint/ser bra ut. Vafasikens?

Tillfälle nummer ett: Igår satt jag och åt lunch i godan ro tills någon brud bah: du heter Elin va?! Jag bah: Nej. Så börjar hon säga att jag sminkar mig fint och frågar hur jag får till läppstiftet sådär. Tydligen är folk efterblivna FÖR JAG FÅR DEN DÄR FRÅGAN TYP TUSEN JÄVLA GÅNGER (ja även på diverse krogar har det förekommit att någon random brud har givit mig komplimanger om mitt förbannade jävla läppstift och hur jag får det så snyggt.) DU FÖR LÄPPSTIFTET MOT DIN LÄPP(läpparna i ansiktet dårå hehe) och kletar lite. Dum jävla fråga. Ställ aldrig den där frågan till mig igen. Okej?

Tillfälle nummer två: Idag sitter jag på tåget i godan ro så kliver det fram typ världens fulaste jävla gothbrud och bah: Du, jag vill bara säga att du ser jävligt bra ut. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Fick en komplimang av en brud med goggles på huvudet samt sitter och skriver dikter på tågresor. *arg*

ÄH JAG HAR ETT STORT SJÄLVHAT SÅ DÄRFÖR BLIR JAG BARA IRRITERAD.

skoja, jag är snygg.

1 kommentar:

anni sa...

stjärna arg stjärna